Friday, July 11, 2008

9 comments:

Snarkus said...

Tjena! Jag har dubbelt upp av 16t-drev hemma om du behöver ett! Vad tror du om lite byteshandel - ett nytt Dura Ace 16t-drev mot P.P.n (aeropressen) du ville låna ut på obestämd tid? :)

Dan Stenqvist said...

Låter helt klart intressant!

Snarkus said...

Klubbstugan imorgon fm, yes? Jag tar med drevet om jag inte glömmer det.

Dan Stenqvist said...

Jag har 40-taggar på framdrevet om jag kör med det rassliga jag har. Det borde väl funka med 16 bak då va? Har gjort om köket lite och tappat bort filtrena till pp. Ska leta idag. =) Är på kalas imorgon tyvärr. Vi får ta det nästa vecka.

Snarkus said...

40/16 kan nog bli lite väl lätt, fast växlar borde du väl ha bättre koll på :)

Dan Stenqvist said...

Lite orolig för det jag med. och du, jag kan inget om växlar. Men du, du kan låna aeropressen ändå!

Snarkus said...

Du kan väl höra av dig någon dag när du har tid (efter 17 borde jag vara fri från jobb) så kan vi ju mötas upp och utbyta fixedväxelråd och P.P. På tal om växlar fick jag tjugo stycken i posten idag. Imorgon inhandlas lite nya specialverktyg samt 64 st ekrar.

Snarkus said...

Ah, det är nu det kan vara idé att lämna ett nummer också. 0 sju noll 3 9 två nittiosju fyrtio3.

Dan Stenqvist said...

stabilt! mitt nummer 0706611750.