Friday, January 4, 2008

Nu börjar det bli dags

Julefriden är över. Det har hänt en hel del över jul och nyår. Nya teammedlemmar har resulterat i att teamet består av hela 6 cyklister. Det är inte omöjligt att de blir fler. En ordentlig presentation av varje teamcyklist kommer såklart längre fram. 
Det börjar bli dags att komma igång med träningen. En timme badminton och cykling till bussen och kaffebaren håller inte. Snackat ha gått till att börja springa en gång i veckan under den kallaste perioden innan man kan börja cykla utan att frysa stjärten av sig. 
För egen del har jag spikat att jag köper André Ahlbins (träningsansvarig för teamet) gamla racer. Parkpre blir märket jag kör på. 

1 comment:

Unknown said...

Hej jag vill också flytta till usa och jag vet inte hälsporre hur allt går till kan du snälla mejla mig med och berätta om hur allt fungerar?